Österlens Trafikskola

Trafikskola Simrishamn

Vi ger dig

Skräddarsydda lösningar

Vi förstår att varje elev är unik. På Österlens Trafikskola i Simrishamn skapar vi skräddarsydda utbildningslösningar för att passa dina individuella behov och mål. Oavsett om du är en nybörjare eller behöver finslipa dina färdigheter, anpassar vi våra körlektioner och kurser för att säkerställa din framgång på vägen.

Personlig service

Hos Österlens Trafikskola är du inte bara en elev, du är en viktig del av vår trafikfamilj. Vi strävar efter att erbjuda personlig service och engagerad handledning för att göra din körutbildning så givande och stressfri som möjligt. Våra erfarna instruktörer är här för att stödja dig på varje steg mot ditt körkort och säker körning.

Gedigna utbildningar

Kvalitet står alltid i fokus hos oss på Österlens Trafikskola. Våra gedigna utbildningar är utformade för att ge dig de kunskaper och färdigheter som krävs för att bli en trygg och ansvarsfull förare. Vi kombinerar modern undervisning med beprövade metoder för att säkerställa en omfattande och effektiv körutbildning.

Ta körkort

Prislista

Gäller Från 1/2-22

Körlektion 45 min
Risk 1
Risk 2
Stadskörning
Lånebil & 30 min uppvärmning vid uppkörning
Internettester & Digital teoribok
Körkorspaket 10 lektioner

(Gäller förskottsbetalning)

Recensioner

Trafikskola Simrishamn

Vägen till körkort

Österlens Trafikskola i Simrishamn är din pålitliga partner på vägen mot körkortet. Med fokus på körkort för personbilar erbjuder vi skräddarsydda lösningar, personlig service och gedigna utbildningar för att säkerställa din framgång. Vårt dedikerade team av erfarna instruktörer strävar efter att göra din körutbildning till en positiv och minnesvärd upplevelse. Välkommen till Österlens Trafikskola – där vi tar dig från nybörjare till säker förare!

Kontakta oss

Har du frågor, funderingar eller vill komma igång med din körutbildning? Kontakta oss på Österlens Trafikskola!

Backgatan 27, 272 33 Simrishamn

Ring oss

Lokalen är öppen

Måndag - torsdag 9.00 - 17.00
Fredag 9.00 - 15.00

Bli kontaktad

Skicka ett meddelande till oss så återkopplar vi till dig snabbast möjligast!
Vi ser framemot att få hjälpa dig!

[formidable id=2]